Mokas CRM užduočių valdymo modulis

Modulis skirtas efektyviai skirstyti darbus komandos nariams, matyti jų progresą ir realias laiko sąnaudas, optimizuoti tarpusavio komunikaciją.Kiekvienas darbuotojas aiškiai mato visų savo ir, jei reikia, kitų kolegų užduočių eilę.  Šioje eilėje yra visos užduotys, skambučiai, susitikimai.

  • Prie kiekvieno įrašo matosi jo hierarchija Klientas\Sandoris\Užduotis.  Su aktyviomis nuorodomis į kliento, sandorio ar užduoties kortelę. Taip pat jei nurodyta matosi užduoties aukštas arba žemas prioritetas.
  • Panelyje galima lengvai pamatyti kurios užduotys vėluoja, kurių atlikimo data yra arčiausiai, kurios užduotys yra užbaigtos, pristabdytos t.t. Tam naudojami spalviniai paryškinimai. Visos užduotys darbuotojui yra surikiuotos pagal numatytą atlikimo datą. Vizualus užduočių statusų ir atlikties vėlavimų išskyrimas matyti darbuotojo užduočių apimtis ir daryti atitinkamus sprendimus (nukelti atlikimo datą, nepriskirti daugiau aukšto prioriteto užduočių, proporcingai skirstyti darbus darbuotojams).
    vvd
  • Panelis leidžia vartotojams registruotis prie darbu vienu mygtuko paspaudimu, nuo to momento  skaičiuojamas užduoties atlikimo laikas. Užduoties laiko fiksavimas leidžia tiksliau planuotis darbus ateičiai panašioms atliktoms užduotims, matyti, kiek laiko darbuotojas praleidžia prie vienos ar kitos užduoties, matyti realius vėlavimus ir stebėti, prie kurių užduočių yra dirbama.
  • Atliekant kiekvieną užduotį galima ją nukelti, grąžinti patikslinimui arba tiesiog pabaigti. Kiekviename veiksme darbuotojas yra prašomas parašyti komentarą, tokiu būdu kaupiant didesnę žinių bazę, mažinant nesusipratimus dėl užduoties ir t.t.
  • vvd1
  • Užduoties kūrėjas yra visada informuojamas el.paštu, kokius komentarus paliko darbuotojas apie užduotį arba, kada ji yra užbaigiama.
  • Įrankis leidžia suformuoti ataskaitą ir matyti planavimo skirtumus.

vvd2