CRM Blog

(Lietuvių) SugarCRM pagal vartotojų pasitenkinimą užėmė trečią vietą

Sorry, this entry is only available in Lithuanian.

Leave a comment Continue Reading →

(Lietuvių) Sulietuvintą  SuiteCRM jau gali išbandyti kiekvienas

Sorry, this entry is only available in Lithuanian.

Leave a comment Continue Reading →

(Lietuvių) 6 priežastys, kodėl verta migruoti iš SugarCRM į SuiteCRM

Sorry, this entry is only available in Lithuanian.

Leave a comment Continue Reading →

(Lietuvių) Įvyko seminaras apie laiko apskaitą

Sorry, this entry is only available in Lithuanian.

Leave a comment Continue Reading →

(Lietuvių) CRM terminų žodynas

Sorry, this entry is only available in Lithuanian.

Leave a comment Continue Reading →

(Lietuvių) Pardavimai pasikeitė. Kaip ir kodėl? Įžvalgos po Neil Rekham seminaro.

Sorry, this entry is only available in Lithuanian.

Leave a comment Continue Reading →

(Lietuvių) Kaip įvesti tvarką įmonės el.pašto sistemoje

Sorry, this entry is only available in Lithuanian.

Leave a comment Continue Reading →

(Lietuvių) Kiek galima sutaupyti naudojant atviro kodo CRM sistemą

Sorry, this entry is only available in Lithuanian.

Leave a comment Continue Reading →

SuiteCRM has been recognised as the world’s best open source CRM application

Sorry, this entry is only available in Lithuanian.

1 Comment Continue Reading →

(Lietuvių) Kam reikalinga CRM sistema

(Lietuvių) Ne taip seniai paskelbėm straipsnį apie  kelis svarbius CRM sistemos funkcionalumus. Atėjo laikas parašyti apie svarbiausią – kam ir kodėl CRM sistema reikalinga įmonėms? Juk visos įmonės svarbiausius veiklos rodiklius – pelną ir apyvartą galima gauti iš buhalterio.
Bet kuris bent kiek nuovokos turintis žmogus nesunkiai pasakys, kad pelnas tai yra apyvarta padauginta iš pelningumo koeficiento. Tačiau nuo kokių logiškai suvokiamų parametrų priklauso apyvarta? Klausimas gana suktas, bet atsakymas paprastas. Apyvarta – yra visų pardavimo sandorių kiekis padaugintas iš vidutinės sandorio sumos. Sandorių kiekis – tai klientų kiekis padaugintas iš pirkimo dažnumo. Klientų kiekis – tai periodo pradžioje turėtas klientų kiekis pridedant sugrįžusius ir naujus klientus ir atimant išėjusius klientus. Nauji klientai irgi nedygsta kaip grybai po lietaus – jie atsiranda iš potencialių klientų įvertinus konvertacijos koeficientą.
Dar aiškiau nei skaičiai tai parodo paprasta skaičiuoklė.

Leave a comment Continue Reading →