CRM Blog’as

2020-ųjų metų tendencijos duomenų analitikoje

Aukšto lygio analitika (Advanced analytics) ir prognozių kūrimas (predictive anlytics) Remiantis  turimais duomenimis ir juose aptinkamais pasikartojimais (Paterns)  bus  prognozuojama  vieno ar kito verslo  įvykio tikimybė. Vis dažniau iš analitikų bus prašoma tokių ar panašių atsakymų: Kiek procentų tikimybė, kad klientas X pateiks užsakymą prekių grupei A per artimiausią mėnesį? Kokios pardavimo galimybės turi daugiau […]

Komentarai įrašui 2020-ųjų metų tendencijos duomenų analitikoje yra išjungti Skaityti →

Duomenų analitika COVID’19 kontekste

Apie Corona atsirado daugybė viešai prieinamų aukšto lygio duomenų analitikos pavyzdžių. Yra ko pasimokyti kaip duomenis pjaustyti, gretinti su kitais faktais ir savo žmogišku dalykų supratimu, kaip daryti iš to pritaikomas praktikoje išvadas ir apibendrinimus. Tai galima pritaikyti analizuojant bent kokius duomenis, pavyzdžiui įmonės pardavimų rezultatus. Keli pastebėjimai žemiau: 1  Pats grafikas, kad ir koks jis […]

Komentarai įrašui Duomenų analitika COVID’19 kontekste yra išjungti Skaityti →

Pokalbis apie CRM sistemos kelią su vienu iš seniausių Mokas iT klientų

Neseniai teko aplankyti UAB Techvitas ir pasišnekėti apie tai kaip sekasi darbas su CRM ir verslo analitka – Power BI.  Jūsų dėmesiui šio pokalbio rezultatas:

Komentarai įrašui Pokalbis apie CRM sistemos kelią su vienu iš seniausių Mokas iT klientų yra išjungti Skaityti →

Mokas iT 2019 metų naujų CRM sistemų diegimų apžvalga

Baigiantis metams yra geras laikas apžvelgti nuveiktus darbus. Didžioji mūsų pajamų dalis uždirbama pas klientus su kuriais bendradarbiaujame ne vienus metus, bet vis tik nauji projektai turi tam tikrą savo „skonį“. Visų pirma tai nauji nežinomi vandenys, ne visada esi tikras kas ten laukia už posūkio. Taip pat nauji klientai – tai naujos pažintys, naujos […]

Komentarai įrašui Mokas iT 2019 metų naujų CRM sistemų diegimų apžvalga yra išjungti Skaityti →

Svarbiausios CRM ataskaitos

Kodėl reiktų matuoti pardavimus?   Ką jau ką, bet savo pinigus suskaičiuoti mokame visi – tiek žmonės, tiek įmonės. Galų gale, jei patys nenorim, kas mėnesį įmones VMI priverčia teikti išrašytas sąskaitas faktūras į registrą. Bet SF – tai jau įvykęs faktas, kurio pakeisti beveik negalima. Imtis arba nesiimti kažkokių veiksmų įmanoma ankstyvose pardavimo stadijose […]

Komentarai įrašui Svarbiausios CRM ataskaitos yra išjungti Skaityti →

SugarCRM pagal vartotojų pasitenkinimą užėmė trečią vietą

Šių metų birželio 5 dieną vykusiame renginyje UAB „Informacinės konsultacijos“ pristatė savo neseniai atlikto nepriklausomo tyrimo rezultatus apie CRM naudojimą Lietuvoje.  Tyrime buvo apklausta virš 4 tūkst. įmonių, iš kurių kiek daugiau nei 4% naudojasi CRM sistemomis. Vienas iš renginio pranešėjų – Vytenis Dapkevičius, įmonės UAB Mokas iT direktorius, kalbėjo apie tai, kokie yra CRM […]

Komentuoti Skaityti →

Sulietuvintą  SuiteCRM jau gali išbandyti kiekvienas

Šių metų gegužės mėnesį pasirodžiusioje mūsų naujoje interneto svetainėje suitecrm.lt siūlome išbandyti naujausią sulietuvintą  SuiteCRM versiją.  SuiteCRM yra didžiausia atviro kodo CRM platforma, kurią susidiegti savo įmonei gali kiekvienas. Tai yra nemokamas, bet galingas įrankis įmonės klientų ir pardavimų valdymui. Jau ketverius metus mes diegiame savo klientų įmonėms  SuiteCRM, todėl turime sulietuvintą jos versiją. Kadangi tai […]

Komentuoti Skaityti →

6 priežastys, kodėl verta migruoti iš SugarCRM į SuiteCRM

1. Nauja, prisitaikanti prie ekrano dydžio („Responsive“), vartotojo aplinka. Ta pati CRM programa gali būti naudojama ir su 24″ stacionariu monitoriumi, ir su 14″  ekrano nešiojamu kompiuteriu, ir su planšete ar mobiliuoju telefonu. Ji prisitaikys prie Jūsų ekrano dydžio.   2. Galimybė keisti laukus esant sąraše arba peržiūros formoje („Inline editing“). Ką reiktų daryti, norint […]

Komentuoti Skaityti →

Įvyko seminaras apie laiko apskaitą

Šių metų rugsėjo 29 dieną Mokas iT  surengė verslo informacinę popietę Kauno prekybos pramonės ir amatų rūmuose apie  užduočių valdymą ir laiko apskaitą.  Į renginį susirinko per 20 Kauno verslo ir akademinės bendruomenės atstovų.  Vyko iš tiesų prasmingas pašnekesys apie tai, kas šiandien rūpi  vis labiau beveik kiekvienai gamybos ir paslaugų  įmonei – kaip augant […]

Komentuoti Skaityti →

CRM terminų žodynas

Diegiant CRM pas klientus kurie iki tol naudojo kitas CRM sistemas arba jų darbuotojai buvo dirbę su CRM kitose įmonėse, ne kartą susidūrėm su terminijos problema. Kada vienas ir tas pats dalykas įvairiose CRM programose vadinamas kitaip.   Nors  pasaulyje vartojami  CRM terminai ir sąvokos yra maždaug vienodi. Norėdami įnešti aiškumo sau ir kitiems pasidarėm pagrindinių CRM terminų […]

Komentuoti Skaityti →