CRM Blog’as

SugarCRM pagal vartotojų pasitenkinimą užėmė trečią vietą

Šių metų birželio 5 dieną vykusiame renginyje UAB „Informacinės konsultacijos“ pristatė savo neseniai atlikto nepriklausomo tyrimo rezultatus apie CRM naudojimą Lietuvoje.  Tyrime buvo apklausta virš 4 tūkst. įmonių, iš kurių kiek daugiau nei 4% naudojasi CRM sistemomis. Vienas iš renginio pranešėjų – Vytenis Dapkevičius, įmonės UAB Mokas iT direktorius, kalbėjo apie tai, kokie yra CRM […]

Komentuoti Skaityti →

Sulietuvintą  SuiteCRM jau gali išbandyti kiekvienas

Šių metų gegužės mėnesį pasirodžiusioje mūsų naujoje interneto svetainėje suitecrm.lt siūlome išbandyti naujausią sulietuvintą  SuiteCRM versiją.  SuiteCRM yra didžiausia atviro kodo CRM platforma, kurią susidiegti savo įmonei gali kiekvienas. Tai yra nemokamas, bet galingas įrankis įmonės klientų ir pardavimų valdymui. Jau ketverius metus mes diegiame savo klientų įmonėms  SuiteCRM, todėl turime sulietuvintą jos versiją. Kadangi tai […]

Komentuoti Skaityti →

6 priežastys, kodėl verta migruoti iš SugarCRM į SuiteCRM

1. Nauja, prisitaikanti prie ekrano dydžio („Responsive“), vartotojo aplinka. Ta pati CRM programa gali būti naudojama ir su 24″ stacionariu monitoriumi, ir su 14″  ekrano nešiojamu kompiuteriu, ir su planšete ar mobiliuoju telefonu. Ji prisitaikys prie Jūsų ekrano dydžio.   2. Galimybė keisti laukus esant sąraše arba peržiūros formoje („Inline editing“). Ką reiktų daryti, norint […]

Komentuoti Skaityti →

Įvyko seminaras apie laiko apskaitą

Šių metų rugsėjo 29 dieną Mokas iT  surengė verslo informacinę popietę Kauno prekybos pramonės ir amatų rūmuose apie  užduočių valdymą ir laiko apskaitą.  Į renginį susirinko per 20 Kauno verslo ir akademinės bendruomenės atstovų.  Vyko iš tiesų prasmingas pašnekesys apie tai, kas šiandien rūpi  vis labiau beveik kiekvienai gamybos ir paslaugų  įmonei – kaip augant […]

Komentuoti Skaityti →

CRM terminų žodynas

Diegiant CRM pas klientus kurie iki tol naudojo kitas CRM sistemas arba jų darbuotojai buvo dirbę su CRM kitose įmonėse, ne kartą susidūrėm su terminijos problema. Kada vienas ir tas pats dalykas įvairiose CRM programose vadinamas kitaip.   Nors  pasaulyje vartojami  CRM terminai ir sąvokos yra maždaug vienodi. Norėdami įnešti aiškumo sau ir kitiems pasidarėm pagrindinių CRM terminų […]

Komentuoti Skaityti →

Pardavimai pasikeitė. Kaip ir kodėl? Įžvalgos po Neil Rekham seminaro.

Baigėsi eilinė „Pardavimų formulė“, kurios metu teko išklausyt visos dienos profesoriaus  Neil Rekham seminarą. Pats autorius žymus kaip ilgametis pardavimų tyrėjas „lauko“ sąlygomis. Stebėjęs, analizavęs ir lyginęs tūkstančius sėkmingų ir mažiau sėkmingų pardavėjų elgesio modelių daugelyje skirtingų bendrovių, šalių ir žemynų. Šių savo tyrimų pagrindu sukūręs bene plačiausiai šiuo metu pasaulyje taikomą SPIN pardavimo metodą. […]

Komentuoti Skaityti →

Kaip įvesti tvarką įmonės el.pašto sistemoje

Susirašinėjimas el. paštu turbūt labiausiai paplitusi bendravimo forma šiuolaikiniame verslo pasaulyje. Tiesa, jis skaičiuoja jau ne vieną dešimtį metų ir daugybė įvairių „pranašų“ pranašavo jam greitą mirtį, bet jis, bent jau greitu metu, mirti kaip  ir nesiruošia.  El. pašto gyvastingumo priežastys yra platus paplitimas, atvirumas ir paprastumas. Kita vertus,  jis kelia ir nemažai problemų. Turbūt pagrindinė […]

Komentuoti Skaityti →

Kiek galima sutaupyti naudojant atviro kodo CRM sistemą

  Neseniai internetus bei facebook’us apskriejo žinia – Vilniaus miesto savivaldybė lengvu rankos mostu, o jei tiksliau tiksliais klavišų pabarškenimais, sutaupė 2,8 mln eurų kurdama centralizuotų duomenų portalą. Atrodo nieko ypatingo – bene pigiausias talpinimo planas už 3 €/mėn ir atviro kodo duomenų talpinimo platforma CKAN, įdiegta per kelias valandas paprasto vaikino iš Kauno. Kažkada […]

Komentuoti Skaityti →

SuiteCRM laimėjo geriausio atviro kodo CRM apdovanojimą

Nuo pat SuiteCRM pradžios bendruomenės atsiliepimai buvo kuo geriausi.  Mes tikėjome, kad tai geriausias atviro kodo pasirinkimas pasaulinėje CRM rinkoje. Gavus geriausio atviro kodo produkto Bossie Awards 2015 nominaciją šis teiginys turės dar rimtesnį pagrindą. Prieš du metus SugarCRM pakeitė savo politiką nemokamos Community versijos atžvilgiu. Naujoje  SugarCRM 7 nemokamos atviro kodo versijos jau nebebuvo. Tai sukėlė […]

1 Comment Skaityti →

Kam reikalinga CRM sistema

Ne taip seniai paskelbėm straipsnį apie  kelis svarbius CRM sistemos funkcionalumus. Atėjo laikas parašyti apie svarbiausią – kam ir kodėl CRM sistema reikalinga įmonėms? Juk visos įmonės svarbiausius veiklos rodiklius – pelną ir apyvartą galima gauti iš buhalterio.
Bet kuris bent kiek nuovokos turintis žmogus nesunkiai pasakys, kad pelnas tai yra apyvarta padauginta iš pelningumo koeficiento. Tačiau nuo kokių logiškai suvokiamų parametrų priklauso apyvarta? Klausimas gana suktas, bet atsakymas paprastas. Apyvarta – yra visų pardavimo sandorių kiekis padaugintas iš vidutinės sandorio sumos. Sandorių kiekis – tai klientų kiekis padaugintas iš pirkimo dažnumo. Klientų kiekis – tai periodo pradžioje turėtas klientų kiekis pridedant sugrįžusius ir naujus klientus ir atimant išėjusius klientus. Nauji klientai irgi nedygsta kaip grybai po lietaus – jie atsiranda iš potencialių klientų įvertinus konvertacijos koeficientą.
Dar aiškiau nei skaičiai tai parodo paprasta skaičiuoklė.

Komentuoti Skaityti →