CRM Blog’as

Kiek galima sutaupyti naudojant atviro kodo CRM sistemą

  Neseniai internetus bei facebook’us apskriejo žinia – Vilniaus miesto savivaldybė lengvu rankos mostu, o jei tiksliau tiksliais klavišų pabarškenimais, sutaupė 2,8 mln eurų kurdama centralizuotų duomenų portalą. Atrodo nieko ypatingo – bene pigiausias talpinimo planas už 3 €/mėn ir atviro kodo duomenų talpinimo platforma CKAN, įdiegta per kelias valandas paprasto vaikino iš Kauno. Kažkada […]

Komentuoti Skaityti →

SuiteCRM laimėjo geriausio atviro kodo CRM apdovanojimą

Nuo pat SuiteCRM pradžios bendruomenės atsiliepimai buvo kuo geriausi.  Mes tikėjome, kad tai geriausias atviro kodo pasirinkimas pasaulinėje CRM rinkoje. Gavus geriausio atviro kodo produkto Bossie Awards 2015 nominaciją šis teiginys turės dar rimtesnį pagrindą. Prieš du metus SugarCRM pakeitė savo politiką nemokamos Community versijos atžvilgiu. Naujoje  SugarCRM 7 nemokamos atviro kodo versijos jau nebebuvo. Tai sukėlė […]

1 Comment Skaityti →

Kam reikalinga CRM sistema

Ne taip seniai paskelbėm straipsnį apie  kelis svarbius CRM sistemos funkcionalumus. Atėjo laikas parašyti apie svarbiausią – kam ir kodėl CRM sistema reikalinga įmonėms? Juk visos įmonės svarbiausius veiklos rodiklius – pelną ir apyvartą galima gauti iš buhalterio.
Bet kuris bent kiek nuovokos turintis žmogus nesunkiai pasakys, kad pelnas tai yra apyvarta padauginta iš pelningumo koeficiento. Tačiau nuo kokių logiškai suvokiamų parametrų priklauso apyvarta? Klausimas gana suktas, bet atsakymas paprastas. Apyvarta – yra visų pardavimo sandorių kiekis padaugintas iš vidutinės sandorio sumos. Sandorių kiekis – tai klientų kiekis padaugintas iš pirkimo dažnumo. Klientų kiekis – tai periodo pradžioje turėtas klientų kiekis pridedant sugrįžusius ir naujus klientus ir atimant išėjusius klientus. Nauji klientai irgi nedygsta kaip grybai po lietaus – jie atsiranda iš potencialių klientų įvertinus konvertacijos koeficientą.
Dar aiškiau nei skaičiai tai parodo paprasta skaičiuoklė.

Komentuoti Skaityti →
barikada, crm, mokas

Kodėl CRM sistema nepateisina lūkesčių ir patiria nesėkmę

Neseniai paleidinėjome  CRM sistemą vienoje stambioje energetikų įmonėje ir vedžiau pradinius Mokas CRM apmokymus. Išvykstant iš jų įmonės, sutikau mokymų dalyvių būrelį betraukiančius dūmą prie įėjimo. Aš, nors ir nerūkantis, stabtelėjau. Norėjau neformalioje aplinkoje pasišnekėti, ką galvoja apie programą tie, kuriems teks daugiausiai su ja dirbti. Vienas pasakojimas iš tiesų įstrigo, nusprendžiau juo pasidalinti.

2 Komentarai Skaityti →

SuiteCRM – atviro kodo sistema SugarCRM pagrindu 

100 enhancements to SuiteCRM
SuiteCRM tai daug vilčių teikiantis naujas SugarCRM forkas. Jo kūrėja Sales Agility kompanija viena seniausių, labiausiai patyrusių ir rimčiausių SugarCRM komandų Jungtinėje Karalystėje. Jos įkūrėjas ir vadovas Greg Soper žinomas veidas SugarCRM bendruomenėje.

Komentuoti Skaityti →

CRM sistema – kas yra esminiai funkcionalumai?

CRM sistema – esminiai funkcionalumai

Komentuoti Skaityti →

Darbo laiko apskaita kaip viena iš CRM sistemos funkcijų

Darbo laiko apskaita kaip viena iš CRM sistemos funkcijų Susitikimai, skambučiai, užduotys, aptarnavimo darbai, projektai – visa tai yra standartiniai bene kiekvienos išvystytos CRM sistemos moduliai. Tačiau toli gražu ne kiekviena CRM programa gali atsakyti į klausimus: –          kas ką šiuo metu dirba? –          kiek laiko buvo sugaišta konkrečiai užduočiai atlikti? –          kiek laiko darbuotojas […]

1 Comment Skaityti →